شتابدهنده های فرانسوی به کمک استارت آپ ها می آیند

چطور استارت آپتان موفق می شود؟

تاريخ 1397/06/12 ساعت 11:03

بسیاری از کارآفرینان منابع مالی ندارند، اما می توانند از منابع مالی شتابنده ها استفاده کنند.

 شرکت های شتابنده فرانسوی 6 راه حل برای موفقیت در کسب و کارها ارائه کردند. فوربز گزارشی در این باره منتشر کرده است. طبق این گزارش، در نشست سرمایه گذاران و شتابنده ها در پاریس، آنها اسرار موفقیت کسب و کارها و استارت آپ ها را به بیان کردند.

 

1.مشکل را حل کنید

انگیزه کلاسیک برای هر سرمایه گذاری جدید، فهمیدن این است که چطور می توان یک مشکل را حل کرد. این مورد، همان چیزی بود که باعث شد مدیرعامل الکساندر بروچات، راه اندازی شرکت AOS را از همین مورد شروع کرد. شرکتی که به شرکت های بزرگ ساختمانی و پیمانکاری کمک می کند تا بهتر ارتباط برقرار کنند.

او می گوید: «من به عنوان یک مهندس، وظایف غیرتولیدی مختلفی مانند گزارش دادن داشتم. شغل من به عنوان یک مهندس در محل ساخت و سازها، پیدا کردن راه حل های فنی بود. اما بیشتر مواقع روی صندلی نشسته بودم و تنها 10 تا 15 درصد زمانم درباره ساخت و ساز ساختمان ها بود.» حالا این نرم افزار مبتنی بر ابر این شرکت، همه اطلاعات درباره پروژه ها را بهبود می بخشد.

 

2.با شتابنده دهنده کار کنید

بسیاری از کارآفرینان منابع مالی ندارند، اما می توانند از منابع مالی شتابنده ها استفاده کنند. متیو لاکژ، مدیرعامل استارت آپی دیگر می گوید: بنیانگذار استارت آپ من، یک شتاب دهنده بود. این شتابدهنده، راه حل هایی برای خدمات مشتری به وسیله چت ربات و پیام های اجتماعی ایجاد می کند.

اولین شتاب دهنده که به آنها پیوست، Lafayette Plug and Play بود که به آنها کمک کرد وارد بازار خرده فروشی شوند.

 

3.وقت مشتری را هدر ندهید

«تا زمانی که انجامش ندادی، اعتباری نداری.» البته بعضی استارت آپ ها با آن مخالف هستند. مثلا استارت آپ Alcméon معتقد است مشتریان باید از طریق چت بات، یاد بگیرند. اما این ممکن است باعث ایجاد تجریبات ضعیف و حتی بد برای مشتری باشد.

 

4.بازارتان را تقویت کنید

در یک بازار رقابتی مانند فست فود، کارآفرینان باید راه حل هایی برای افزایش بهره وری پیدا کنند.  

BlackSheep، برای فروش بیشتر رستوران ها در ساعت های شلوغ راه حلی ارائه داده است. او با اجازه مشتریان، سفارش و پرداخت در ساعت های شلوغ را به وسیله تلفن های خود مشتریان انجام می دهد، به جای اینکه مشتریان به پیشخوان رستوران بروند و سفارش دهند.

وقتی مشتری ها به این رستوران می روند، یک برنامه وب به طور خودکار روی تلفن های همراهشان نصب می شود. آنها می تواند غذای مورد نظرشان را با همان تلفن سفارش دهند و منتظر بمانند.

 

5.کلمات کافی نیستند

موفقیت یک استارت آپ به محصولاتی که ارائه می دهد بستگی دارد، نه کلماتی که استفاده می کند.

 

6.پررنگ بمانید

در نهایت، برخی از شرکت ها سال ها در بازار حضور داشته اند و برخی دیگر هم تازه به میدان آمده اند، اما همه کارآفرینان می دانند که اگر جرات نداشته باشند، موفق نخواهند شد.

 


 عضو کانال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در تلگرام شوید

[صفحه چاپ]


ثبت نظر شما:

نام
پست الکترونیکی
تلفن
نظر