تاريخ: 1394/06/11

 اتاق تهران با همکاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می کند: هفتمین دوره كاربردی كوتاه مدتMBA (یک‌ساله) باگرایش عمومی

      اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با همکاری دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌نمایند:

« هفتمین دوره كاربردی كوتاه مدتMBA (یک‌ساله) باگرایش عمومی »

در راستای ارائه خدمات آموزشی به فعالان اقتصادی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی تهران با همکاری دانشکده مدیریت واقتصاد دانشگاه صنعتی شریف هفتمین دوره كاربردی كوتاه مدت MBAباگرایش عمومی برای مدیران و کارشناسان ارشد در بنگاه‌های اقتصادی را برگزار می‌نماید. این دوره به گونه‌ای طراحی شده است که مدیران بنگاه‌های اقتصادی با مفاهیم نوین مدیریتی آشنا شوند و توانایی تدوین برنامه و مدیریت برای موفقیت در فضای رقابتی را کسب نمایند.

مخاطبان دوره:

مدیران و کارشناسان شرکت‌ها، سازمان‌ها و اعضای اتاق‌های بازرگانی

ساختار دوره:

مدت این دوره یک‌سال وشامل 9 درس وهردرس به مدت 24 ساعت می‌باشد. کل دوره 216 ساعت آموزشی خواهد بود که روزهای چهارشنبه‌ (16 -20) و پنجشنبه‌ (8 -14) برگزارمی‌شود.

ويژگي‌هاي منحصر به فرد دوره:

·                  بهره‌گیری از بهترین و مجرب‌ترین استادان مدیریت كشور.

·                  رعایت سطح واستانداردهای آموزشی در دوره.

·                  ساختار كامل دوره و تركیب مناسب دروس پایه مدیریت.

·                  به‌كارگیری متون و مطالعات موردی (Case Study) به روز موجود در دنیا.

·                  آموزش مفاهیم تئوری با تاكید بر نحوه به كارگیری مفاهیم در عمل.

·                  سازگاری برنامه كلاس‌ها با محدودیت زمانی مدیران.

·                  همراهی استاد و دستیار آموزشی (TA) با فراگیر در طول دوره.

 

 

 

 

 

گواهی‌نامه ها:

 

با توجه به ارزیابی عملکرد دانش‌پذیران در طول دوره، یکی از 3 نوع گواهی‌نامه از سوی «دانشكده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف» و «اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران» ارائه می گردد.

 

·                  گواهی‌نامه موفقیت: برای شركت‌كنندگانی كه در تمام دروس دوره حضور یافته و دوره را با موفقیت سپری کنند.

·                  گواهی‌نامه حضور در دوره: برای شركت‌كنندگانی كه در تمام دروس دوره به میزان کافی حضور داشته باشند.

·                  گواهی‌نامه حضور در چند درس: برای شركت‌كنندگانی كه در بعضی از دروس دوره به میزان کافی حضور داشته باشند.

 

شرایط شرکت‌کنندگان:

 

·                  دارا بودن حداقل مدرك كارشناسی از دانشگاه‌های معتبر

·                  دارا بودن سابقه كار مناسب

·                  آشنایی با زبان انگلیسی

 

هزینه دوره:

هزینه دوره (شامل منابع درسی، جزوات و پذیرایی) 70,000,000 ریال است که برای اعضاء اتاق بازرگانی تهران، 10,000,000 ریال آن توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران پرداخت می‌شود. 60,000,000 ریال باقی‌مانده نیز توسط دانش‌پذیر و طی 3 فقره چک قابل پرداخت می‌باشد.

آغاز  دوره  مهر‌ماه  1394  و  پایان  آن  تیر ماه  1395  خواهد  بود.

نحوه ثبت نام:

از علاقمندان به حضور در دوره درخواست می‌شود در اسرع وقت مدارک زیر را به پست الكترونیكیembacp@gsme.sharif.ir  به دانشکده مدیریت و اقتصاد ارسال نمایند.

مدارک لازم:

فرم تکمیل شده درخواست ثبت نام،  رزومه کاری،  اسکن آخرین مدرك تحصیلی (حداقل کارشناسی)،  گواهی سابقه کاری  و  فایل عکس پرسنلی

 

به علت محدودیت ظرفیت و لزوم یكسان‌سازی فضای حرفه‌ای دوره، با بررسی سوابق و تجارب نسبت به انتخاب و پذیرش افراد اقدام و مراتب به اطلاع متقاضیان می‌رسد، سپس پذیرفته شدگان می‌توانند وجه ثبت نام را پرداخت نمایند.

 

 

محل برگزاری:

خیابان شهید خالد اسلامبولی (وزراء)- خیابان بیست و یکم-پلاک 10- ساختمان شماره 2 اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

 

 

معرفی استادان و دروس دوره

-         اقتصاد برای مدیران

معرفی درس:هدف این درس آشنایی با مبانی علم اقتصاد به روش تحلیلی است. علم اقتصاد با مطالعه رفتارها و تصمیمات اقتصادی جامعه، به سئوالات اساسی در مورد چگونگی تخصیص منابع پاسخ می دهد. حل چالش بین تقاضاهای نامحدود و کمیابی منابع، مهمترین مسئله اقتصادی جامعه است. اقتصاد توضیح می دهد که چگونه منابع کمیاب به کاربردهای مختلف و رقیب تخصیص می یابد. اقتصاد، رفتارهای عاملان اقتصادی را در مورد مصرف، تولید، مبادله و بکارگیری کالاها و خدمات بررسی می کند. این تعریف، علم اقتصاد را در حوزه علوم انسانی قرار می دهد.

علم اقتصاد به دو شاخه کلی اقتصاد خرد و اقتصاد کلان تقسیم می شود. اقتصاد خرد شامل مطالعه مبانی تصمیم و رفتار عاملان اقتصادی مانند خانوارها و بنگاه ها و تعامل تصمیمات آنها در بازارها است. در حالی که اقتصاد کلان شامل موضوعات و سیاست هایی است که کل اقتصاد را تحت تأثیر قرار می دهد. بیکاری، تورم و رشد اقتصادی کلیت های اقتصادی هستند که در اقتصاد کلان بررسی می شوند.

معرفی مدرس:آقای دکتر حسن درگاهی دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی سیستم های اقتصادی از دانشگاه صنعتی اصفهان، کارشناسی ارشد اقتصاد پولی از دانشگاه منچستر انگلستان و دکتری اقتصاد کلان از دانشگاه لیورپول انگلستان، با بیش از 18 سال سابقه تدریس در دروس مختلف رشته اقتصاد، چون اقتصاد کلان، اقتصاد صنعتی، اقتصاد بخش عمومی، اقتصاد پولی، اقتصاد ایران و اقتصاد دوره MBA است. تألیفات و زمینه‌های تحقیقاتی ایشان در موضوعات مختلف اقتصاد کلان‌، اقتصادسنجی کلان و توسعه صنعتی است. از سوابق دکتر درگاهی در زمینه برنامه ریزی اقتصادی کشور می توان به مشارکت فعال وی در تدوین برنامه های پنج ساله اول و سوم توسعه اشاره نمود. دکتر درگاهی در حال حاضر دانشیار گروه اقتصاد دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی دانشگاه شهید بهشتی، و همچنین استاد مدعو دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف است.

 

-         كارآفرینی و راه اندازی واحدهای جدید

معرفی درس:در این درس ضمن آشنایی با مبانی عمومی كسب و كار، عناصر راه‌اندازی یك واحد جدید كسب و كار مورد مطالعه قرار می‌گیرد. مباحث ایده و فرصت به همراه خلاقیت و نوآوری بعنوان قدم‌های اول یك راه‌اندازی به تفصیل صحبت می‌شود. و البته با تمركز بر چند مطالعه موردی، به تعمیق این مفاهیم در ذهن مخاطب پرداخته می‌شود. در ادامه درس به مباحث مدل‌های كسب و كار، طرح تجاری یك صفحه‌ای، طرح تجاری كامل (BP)، نحوه ارائه طرح تجاری، فاكتورهایی كه سرمایه‌گذاران در یك BP به آن توجه می‌كنند و ارزیابی طرح‌های تجاری می‌پردازیم. نگاهی به مباحث كار تیمی، مالكیت معنوی، كارآفرینی سازمانی و كارآفرینی الكترونیكی از دیگر مباحثی هستند كه در این درس فشرده به آن پرداخته خواهد شد. تجربیات موفق استاد درس، مطالب كلاس را به مقوله‌ای مفید، جذاب و شیرین بدل می‌نماید، كه امیدوارم مورد استفاده واقع شود.


معرفی مدرس: آقای دكتر سید علیرضا فیض‌بخش دارای دكترا رشته مدیریت سیستم از توكیو است. ایشان دارای مدرك كارشناسی ارشد مهندسی صنایع و كارشناس ارشد مدیریت و همچنین مهندسی الكترونیك از دانشگاه صنعتی شریف هستند. دكتر فیض‌بخش عضو هیات علمی دانشكده مدیریت و اقتصاد شریف (از بدو تاسیس) و بعنوان استاد مدعو دانشگاه‌هایی از جمله دانشكده‌ی فنی دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی می‌باشند. ایشان دارای بیش از 12 سال سابقه‌ی مشاوره و تدریس در مباحث نوآوری و كارآفرینی، راه‌اندازی واحدهای جدید، طراحی ساختارهای سازمانی و كارآفرینی سازمانی و سازمان‌های نوآور را دارا هستند. آقای دكتر فیض‌بخش موسس اولین مركز كارآفرینی دانشگاهی در كشور و مدرس اولین دروس دانشگاهی كشور در حوزه كارآفرینی در دانشگاه صنعتی شریف هستند.

دبیر شورای عالی توسعه كارآفرینی در دانشگاه‌های كشور، مشاور عالی سازمان صنایع كوچك و شهرك‌های صنعتی ایران، عضو هیات مدیره‌ی شركت گسترش كارآفرینی ایران- سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، موسس و دبیر اتاق فكر توسعه كارآفرینی- موسسه كار و تامین اجتماعی، عضو هیات موسس و هیات مدیره انجمن علمی نوآوری و كارآفرینی كشور و همین‌طور انجمن پارك‌های علم و فناوری كشور، از دیگر تجربیات و سوابق اجرایی ایشان  است.

 

-         مدیریت استراتژیك

معرفی درس:در این درس، دانش پذیران با مفاهیم پایه استراتژی آشنا می شوند. همچنین فرآیند تدوین برنامه استراتژیك در یك بنگاه اقتصادی و اجرای آن در عمل آموزش داده می شود. در رابطه با مفاهیم پایه موضوعاتی همچون رقابت پذیری، اثر بخشی عملیاتی، مدل كسب و كار و استراتژی توضیح داده می شود. در ارتباط با فرآیند تدوین و پیاده سازی استراتژی، به مباحثی همچون تدوین ماموریت و چشم انداز سازمان، ارزیابی محیط بیرونی، تحلیل نقاط قوت و ضعف بنگاه و فرموله كردن استراتژی خواهیم پرداخت. علاوه بر تكنیك های شناخته شده فرموله كردن استراتژی، دانش پذیران با تكنیك كارت امتیازی متوازن برای اجرایی كردن استراتژی آشنا خواهند شد.

معرفی مدرس:آقای دکتر محمدرضا آراستی عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف بوده و از سال 1378 به این دانشگاه پیوسته است. وی دکترای خود را در حوزه مدیریت تکنولوژی از دانشگاه پلی تکنیک گرونوبل در کشور فرانسه اخذ کرده است. زمینه‌های مورد علاقه وی در تحقیق و تدریس شامل برنامه‌ریزی استراتژیک، مدیریت استراتژیک تکنولوژی، استراتژی تکنولوژی و نوآوری، ارزیابی تکنولوژی و توسعه محصول جدید می‌شود. دکتر آراستی یکی از بنیانگذاران و اولین رئیس انجمن مدیریت تکنولوژی ایران (IRAMOT) و نیز عضو انجمن بین‌المللی مدیریت تکنولوژی (IAMOT) است. مقالات متعددی از وی در نشریات بین‌المللی و داخلی و نیز در کنفرانسهای معتبر بین‌المللی به چاپ رسیده است. او همچنین مشاور ارشد بنگاه‌های بزرگ و صاحب نام خصوصی و دولتی در زمینه برنامه‌ریزی استراتژیک مبتنی بر توانمندی‌های تکنولوژیک، تدوین استراتژی تکنولوژی، ارزیابی تکنولوژی، انتخاب تکنولوژی مناسب و انتخاب روش و منبع مناسب کسب تکنولوژی است. فعالیت‌های وی به طور خاص در صنایع برق و نفت و گاز (حوزه انرژی) و نیز شرکت‌های تکنولوژی محور به ویژه شرکت‌های تولید کننده نرم‌افزار کامپیوتری متمرکز بوده است.

 

-         مدیریت منابع انسانی

معرفی درس:در این درس فرایند مدیریت منابع انسانی و زیر فرایند های آن به تفصیل معرفی می شود و به‌ویژه بحث استخدام، تناسب شخص و شغل، مدیریت عملكرد كاركنان، استعدادیابی و جانشین پروری و توانمند سازی كاركنان به‌صورت كاربردی بحث می‌گردد. از دیگر بخش‌های این درس الگو برداری از سازمان های برتر ایران و جهان در این فرایند است.

معرفی مدرس:آقای دكتر بهزاد  ابوالعلایی دارای دكترای مدیریت دولتی با گرایش مدیریت منابع انسانیمی‌باشند و دارای هفده سال سابقه مدیریت منابع انسانیدر شركت‌های خودروسازی هستند.

دکتر ابوالعلایی همچنین مدرس دوره‌های كارشناسی ارشد سازمان مدیریت صنعتی می‌باشند. دکتر ابوالعلایی عضو گروه مشاوران علمی ماهنامه تدبیر هستند. همچنین به عنوان دبیر علمی چند كنفرانس ملی توسعه منابع انسانی و نیزمشاور سازمان‌های بزرگ كشور فعالیت دارند.

-         روش‌های تصمیم گیری برای مدیران

معرفی درس:هدف از این درس آشنایی با شیوه‌های ارتقای کیفیت در تصمیم‌های مدیریتی با استفاده از یک نگرش چند بعدی است. در ابتدا بر مبنای علوم رفتاری، عوامل موثر بر قضاوت و تصمیم گیری مدیران را معرفی نموده و ریشه‌های اتخاذ تصمیم‌های نامناسب حتی توسط مدیران شایسته را با استفاده از تئوری‌های علمی، مثال ها و نمونه‌های کاربردی بررسی می‌کند.سپس، ارتقای تصمیم‌گیری مدیران در فرایند حل مسئله را با معرفی گام به گام مفاهیم و تکنیک‌های موثر، از شناسایی و تشخیص مسئله تا تصمیم گیری را تحت پوشش قرار می‌دهد.در بخش آخر، گزیده‌ای از روش‌های تحلیلی کاربردی و پیشرفته برای تصمیم‌گیری معرفی می‌شود.

معرفی مدرس:آقای دکتر محمدتقی عیسائی دانش آموخته مقطع دکتری از دانشگاه منچستر انگلستان، کارشناسی ارشد و کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. ایشان از سال 1382عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف بوده و طی بیش از 20 سال فعالیت، افتخار همکاری با سازمان‌های متعدد در حوزه‌های حمل ونقل، مدیریت ترافیک، فولاد، پتروشیمی و انرژی را داشته است؛ دکتر عیسائی در این مدت، در ارائهخدمات مشاوره، هدایت و مدیریت پروژه، مدیریت اجرایی، عضویت در هیات مدیره و تعامل تخصصی با شرکت‌های بزرگ بین‌المللی در زمینه فناوری‌های نوین به‌ویژه ICT و ITS فعال بوده است. زمینه‌های تخصصی سخنرانی‌ها و مقالات علمی- پژوهشی ایشان در مجلات و کنفرانس‌های داخلی و بین‌المللی عبارت‌اند از: مدیریت دانش و اطلاعات، کسب و کار و تجارت الکترونیک و شیوه‌های تصمیم‌گیری برای مدیران.

-         مدیریت بازاریابی

معرفی درس:هدف از ارائه این درس آشنایی شرکت‌کنندگان در دوره با مفاهیم پایه‌ای مدیریت بازاریابی است. مدیریت بازاریابی شامل شناخت بازار، ایجاد استراتژی و برنامه بازار، ارائه ارزش برای بازار هدف و کسب ارزش از بازار می‌باشد. در این درس با ارائه مثال‌های متنوع از شرکت‌های معتبر، تلاش می‌شود تا مفاهیم درس به‌طور کاربردی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. شناخت بازار،تدوین استراتژی و برنامه بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت برند و مدیریت آمیخته بازاریابی محورهای عمده این درس را تشکیل می‌دهند.

معرفی مدرس:آقای دکتر منوچهر نجمی دارای مدرک دکترای مهندسی صنایع با گرایش مدیریت کیفیت از دانشگاه لیورپول انگلستان است. ایشان دارای بیش از 15 سال سابقه تدریس و مشاوره در حوزه‌های مختلف مدیریت کیفیت و بازاریابی هستند و درس‌های متعددی در حوزه بازاریابی شامل مدیریت بازاریابی، استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده تدریس کرده‌اند و مدیریت چندین پروژه عملی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و توسعه استراتژی و برنامه بازاریابی را بر عهده داشته‌اند. ارائه مقاله در مجلات و کنفرانس‌های بین‌المللی و عضویت در آکادمی بازاریابی آمریکا از دیگر فعالیت‌های دکتر نجمی در رشته بازاریابی بوده است.

ایشان از سال 1379 عضو هیات علمی دانشكده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف بوده و درحال حاضر دانشیار این دانشکده هستند.

-         رفتار سازمانی

معرفی درس:هدف از ارايه درس رفتار سازماني، يادگيري چارچوبي علمي و سيستمي براي تحليل رفتارهاي فردي كاركنان و مديران در سازمان‌ها، و يافتن روش‌هايي براي ارتقاي اثربخشي رفتارهاي فردي و سازماني در كنار رضايتمندي كاركنان از زندگي سازماني خود است. علم رفتار سازماني در كنار تجارب عملي مديران مي‌تواند زمينه بهبود رفتارهاي سازماني كاركنان و مديران را در موضوعاتي مانند مديريت افكار و هيجانات فردي، مديريت ارتباطات ميان فردي، مديريت تعارضات سازماني، مديریت انگيزه هاي كاركنان و غني سازي فرهنگ سازماني فرآهم آورد. در اين درس برخي نظريه هاي كاربردي مرتبط در كنار مطالعات موردي متناسب با سازمان هاي ايراني مطرح مي‌شود. ضمنا با استفاده از كار تيمي توسط شركت كنندگان در دوره، تلاش مي‌شود تا در برخي زمينه هاي كليدي اين حوزه، ارتقاي دانش، مهارت و تغيير نگرش‌هاي لازم بوجود آيد.

علوی.jpgمعرفی مدرس:آقای دکتر سید بابک علوی دارای مدرک دکترای علوم تربیتی گرایش اثربخشی کار تیمی از دانشگاه نیو سات ولز استرالیا است. ایشان دانشيار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف هستند و دروس رفتار سازمانی، رهبری سازمانی و مدیریت منابع انسانی را تدریس می کنند. دکتر علوی نگارنده مقالات تحقیقاتی بین المللی و داخلی در این حوزه ها نیز هستند. علایق تخصصی ایشان رهبری کار تیمی، رهبری سازمانی توزیع شده، رهبری بر خود، و برنامه ریزی مسیر شغلی است. دکتر علوی علاوه بر فعالیت‌های دانشگاهی، مشاور مدیریت منابع انسانی و رهبری سازمانی در شرکت‌های دولتی و خصوصی متعددی در صنایع برق، الکترونیک و مخابرات و کامپیوتر و مدرس کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های تخصصی خود در این سازمان‌ها بوده است.

-         اصول حسابداری و مدیریت مالی

معرفی درس:هدف از اصول حسابداری آشنایی با اصول حسابداری و تجزیه و تحلیل گزارشات مالی است. رئوس مهم مطالب این درس عبارتند از تعریف حسابداری، تقسیم بندی حسابداری، استفاده‌كنندگان از اطلاعات حسابداری، سیستم‌های حسابداری، اصول قابل قبول حسابداری، آشنایی با گزارشات مالی (تراز نامه و سود و زیان جریان وجوه نقد)، سود و زیان موسسات تولیدی، قیمت‌گذاری مواد و كالا، نظام ثبت و نگهداری حساب‌ها، بستن حساب‌ها، تراز آزمایشی، حسابداری دارایی ثابت و استهلاك، حسابداری قیمت تمام شده، آشنایی با سیستم های و روش‌های هزینه‌یابی، روش‌های تسهیم هزینه ها، هزینه یابی سفارش كار، هزینه یابی مرحله ای، محاسبات نقطه سر به سر، آشنایی با مفاهیم حسابداری مدیریت، تقسیم بندی انواع هزینه‌ها و تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی.هدف از بخش مدیریت مالی آشنایی با اهداف و وظایف مدیریت مالی، تصمیمات سرمایه گذاری، تصمیمات تامین منابع مالی، سیاست تقسیم سود، قیمت گذاری اوراق بهادار و مسائل بازار سرمایه می‌باشد.

معرفی مدرس:آقای دکتر ایرج اكبریه یكی از شناخته شده ترین اساتید در حوزه حسابداری و مدیریت مالی است. ایشان دارای سابقه طولانی تدریس در زمینه های مختلف حسابداری و مالی هستند و از ابتدای تاسیس دانشكده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف تاكنون، به عنوان عضو هئیت علمی همكار در دوره های مختلف در این دانشكده تدریس كرده اند. با توجه به سابقه طولانی فعالیت آقای اكبریه در صنعت به عنوان هئیت مدیره و مشاور در سازمان‌های بزرگ دولتی و گروه‌های صنعتی كشور، ایشان در ارائه مباحث تئوری و كاربردهای آن از تسلط و تجربه بالایی برخوردارند.

-         مدیریت عملیات

معرفی درس:مدیریت عملیات (Operations management) حوزه‌ای از مدیریت در ارتباط با طراحی و مدیریت محصولات، فرآیندها، خدمات و زنجیره تامین است. هدف آن دستیابی، توسعه و استفاده از منابع و مواد اولیه، به منظور دستیابی به کالاها یا خدمات موردنیاز مشتریان یک کسب‌وکار است.

معرفی مدرس:آقای دكتر سید احسان الهیدر حال حاضر استاد دانشگاه ماساچوست (بوستون) بوده و از سال 2007 میلادی، با رتبه دانشیاری، مشغول تدریس و تحقیق در دانشکده "علوم مدیریت و سیستم‌های اطلاعاتی" این دانشگاه می‌باشد.

وی دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی مکانیک بوده و همچین کارشناسی ارشد مدریت اجرایی (MBA) را در سازمان مدیریت صنعتی طی نموده است. وی در سال 2007 میلادی موفق به کسب مدرک دکترا در رشته مهندسی صنایع و سیستم‌ها از دانشگاه مینسوتای امریکا گردیده است.

قبل از فعالیت‌ها و مشاغل آکادمیک، دکتر الهی دارای سال‌ها سابقه کاری در سمت‌های مختلف در داخل کشور بوده است، از جمله 4 سال در سمت‌های اجرایی مدیر عاملی و عضویت هیئت مدیره در موسسات خانه کتاب ایران و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران.

زمینه‌های تحقیق و تدریس وی شامل مدیریت عملیات، مدیرت زنچیره تامین، تئوری بازی، مدیریت ریسک عملیاتی و مطالعات رفتاری در تصمیم‌گیری مدیران می‌شود.

نتایج تحقیقات وی در نشریات علمی روز شامل موارد زیر به چاپ رسیده است:

Management Science, International Journal of Production Economics, Knowledge and Process Management, and Foresight

 

 

دروس و نام مدرسین

هفتمین دوره کاربردی کوتاه مدتMBA

مدیریت استراتژیک- دکتر محمدرضا آراستی

مدیریت منابع انسانی- دکتر بهزاد ابوالعلایی

اصول حسابداری و مدیریت مالی- استاد ایرج اکبریه

مدیریت عملیات- دکتر سید احسان الهی

اقتصاد برای مدیران - دکتر حسن درگاهی

رفتار سازمانی- دکتر سید بابک علوی

روش های تصمیم گیری برای مدیران- دکتر محمدتقی عیسائی

کارآفرینی و راه اندازی واحدهای جدید- دکتر سید علیرضا فیض بخش

مدیریت بازاریابی - دکتر منوچهر نجمی

 

 

محل برگزاری دوره:

ساختمان شماره 2 اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

خیابان شهید خالد اسلامبولی (وزراء)- خیابان بیست و یکم- پلاک 10

تلفن:  88107752       88107732

WWW.TCCIM.I


 

 عضو کانال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در تلگرام شوید

بازگشت