معاونت بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی در یک دستور اداری ابلاغ کرد

نحوه ارائه خدمات غیرحضوری

تاريخ 1398/12/20 ساعت 13:41

به گفته مهرداد قریب، معاون امور بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی، اشخاص در انتخاب دریافت خدمات به صورت حضوری و غیرحضوری از این سازمان مخیر هستند و شعب سازمان نباید آنها را به انتخاب یک شکل خاص دریافت خدمات ملزم کنند.

معاونت بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی طی یک دستور اداری به تمامی مدیران کل سازمان تامین اجتماعی نوشته است که نباید طرف مقابل را مجبور به دریافت خدمات به یکی از اشکال حضوری یا غیرحضوری کرد و شخص در این انتخاب مخیر است.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در این دستور اداری که توسط مهرداد قریب، معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی امضا شده، آمده است که شرکای اجتماعی سازمان در انتخاب درگاه دریافت خدمات (حضوری و غیرحضوری) دارای اختیار کامل بوده و هرگونه اجباری از سوی واحدهای اجرایی مبنی بر دریافت خدمت به صورت غیرحضوری مغایر با ضوابط و مقررات جاری و هم‌چنین اصل تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی است.

هم‌چنین حوزه روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی نیز موظف شده است که هم‌راستا با سیاست‌های کلان سازمان ضمن اطلاع‌رسانی موضوع، آموزش‌های لازم جهت دریافت خدمات از درگاه غیرحضوری را برای مخاطبان سازمان تبیین و تشریح کند.

 


 عضو کانال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در تلگرام شوید

[صفحه چاپ]


ثبت نظر شما:

نام
پست الکترونیکی
تلفن
نظر