مشاوره

تعداد سوالات مطرح شده توسط کاربران 13537 عدد



درود بر شما كارشناس بزرگوار بنده در مراحل عضويت در اتاق بازرگاني تهران هستم و پيامكي مبني بر پيام زير براي بنده ارسال شده است: پرونده شما تاييد شد. در صورت داشتن تغيير مدير عامل يا صدور كارت حضور مدير عامل يا دارنده كارت در اسرع وقت با اصل مدارك اسكن شده در اتاق بازرگاني تهران الزامي است. ابهامات بنده: 1- تغيير مديرعامل يعني چه؟ بنده شخص حقيقي هستم 2- منظور از صدور كارت آيا كارت عضويت است يا كارت بازرگاني؟ 3- اصل مدارك منظور كدام مدارك است؟ 4- حق عضويت پرداختي بنده بابت يك سال بوده يا براي 5سال؟ لطف بفرماييد بنده را راهنمايي بفرماييد با تشكر رضا رضازاده 091123680040
پاسخ:
سلام. شما در خواست کارت عضویت 5 ساله کرده اید که تایید شده و نیازی به مراجعه نیست و در صورتی که قصد دریافت کارت بازرگانی هم داشته باشید باید بعد از چاپ کارت از سامانه جامع تجارت درخواست صدور کار داشته باشید و بعد از تایید آن باید با اصل مدارک اسکن شده در سامانه اتاق بازرگانی جهت احراز حضورا مراجعه نمایید.  
 

ثبت پرسش جدید



ارسال پیام