صفحه اصلی
ارکان اتاق تهران
هیئت نمایندگان
هیئت رئیسه
اعلانات
درباره ما
تماس با ما
فا
English
中文
میز خدمات
خدمات عضویت
خدمات مشاوره
وب سایت خبری
چند رسانه ای
صفحه اصلی
خدمات مشاوره
مشاوره
مشاوره
تعداد سوالات مطرح شده توسط کاربران
13537
عدد
ثبت پرسش جدید
کد مشاوره
47867
پرسش:
1401/04/21
درود بر شما كارشناس بزرگوار بنده در مراحل عضويت در اتاق بازرگاني تهران هستم و پيامكي مبني بر پيام زير براي بنده ارسال شده است: پرونده شما تاييد شد. در صورت داشتن تغيير مدير عامل يا صدور كارت حضور مدير عامل يا دارنده كارت در اسرع وقت با اصل مدارك اسكن شده در اتاق بازرگاني تهران الزامي است. ابهامات بنده: 1- تغيير مديرعامل يعني چه؟ بنده شخص حقيقي هستم 2- منظور از صدور كارت آيا كارت عضويت است يا كارت بازرگاني؟ 3- اصل مدارك منظور كدام مدارك است؟ 4- حق عضويت پرداختي بنده بابت يك سال بوده يا براي 5سال؟ لطف بفرماييد بنده را راهنمايي بفرماييد با تشكر رضا رضازاده 091123680040
پاسخ:
سلام. شما در خواست کارت عضویت 5 ساله کرده اید که تایید شده و نیازی به مراجعه نیست و در صورتی که قصد دریافت کارت بازرگانی هم داشته باشید باید بعد از چاپ کارت از سامانه جامع تجارت درخواست صدور کار داشته باشید و بعد از تایید آن باید با اصل مدارک اسکن شده در سامانه اتاق بازرگانی جهت احراز حضورا مراجعه نمایید.
ثبت پرسش جدید
انتخاب موضوع مشاوره
مشاوره عضویت و کارت بازرگانی
مشاوره قوانین کار
مشاوره امور گمرکی
مشاوره حقوقی
مشاوره بیمه تامین اجتماعی
مشاوره احیاء شرکت های ورشکسته
مشاوره حقوق بین الملل
مشاوره امور بانکی
مشاوره کسب و کارهای نوین و دانش بنیان
مشاوره دعاوی حقوقی بانکی
مشاوره آمار، اطلاعات اقتصادی و تجاری
مشاوره امور مالیاتی
مشاوره واردات و صادرات
مشاوره امور محیط زیستی فعالان اقتصادی
مشاوره آموزشهای مورد نیاز تجار و بازرگانان
مشاوره اصلاح ساختار مالی شرکت ها
نام و نام خانوادگی
نوع عضویت
عضویت در اتاق تهران - حقوقی
عضویت در اتاق تهران - حقیقی
عضویت در اتاق سایر استانها - حقوقی
عضویت در اتاق سایر استانها - حقیقی
دانشجو
استارت آپ
دانش بنیان
[عضو اتاق نیستم - سایر موارد]
کد بازرگانی/کد ملی
ایمیل
شماره تماس
متن پرسش
ارسال پیام