بهره برداری از مطالب ذيل با ذكر منبع بلامانع است

دهه 2020، دهه تشدید عدم قطعیت‏ ها

تاريخ 1399/12/06

عدم قطعیت تمایل بنگاه‏ ها را برای سرمایه‏ گذاری و بکارگیری و استخدام نیروی کار و همچنین تمایل مصرف ‏کنندگان را به هزینه‏ کردن کاهش می ‏دهد. نااطمینانی و ذهنیت مصرف ‏کنندگان، مدیران و سیاست‏ گذاران در مورد اتفاقات آینده منعکس ‏کننده عدم قطعیت است .
دریافت فایل کامل گزارش
خواندن صفحه (487)
متوسط زمان لازم برای مطالعه گزارش: 2.6 دقیقه
کلیدواژه: #عدم قطعیت #نااطمینانی #دهه 2020 #معاونت بررسی های اقتصادی