اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند

دوره‌های آموزشی دیجیتال مارکتینگ، عملیات واردات و مذاکرات تجاری بین‌المللی

تاريخ 1400/07/04 ساعت 13:30

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران دوره‌های آموزشی «دیجیتال مارکتینگ»،« راهنمای عملیات و محاسبات گمرکی و قیمت تمام شده کالای وارداتی»، «مذاکرات تجاری بین‌المللی» و «مكاتبات بازرگاني بين‌المللي» را برگزار می‌کند.

اتاق تهران در ادامه برنامه ریزی آموزشی برای توانمندسازی فعالان اقتصادی برای حضور اثربخش در بازارهای صادراتی چهار دوره آموزشی را که عمدتا معطوف با حوزه بازرگانی است، برگزار می‌کند. عناوین این دوره‌‌های آموزشی شامل «دیجیتال مارکتینگ»،« راهنمای عملیات و محاسبات گمرکی و قیمت تمام شده کالای وارداتی»، «مذاکرات تجاری بین المللی» و «مكاتبات بازرگاني بين المللي» خواهد بود.

دوره آموزشی آنلاین دیجیتال مارکتینگ

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران، دوره آموزشی آنلاین «دیجیتال مارکتینگ» را برگزار‌ می‌کند. آغاز این دوره آموزشی 8 آبان ماه 1400 بوده و روزهای برگزاری آن، شنبه‌ها و دوشنبه ها ساعت 17 الی 20 خواهد بود. سرفصل‌های آموزشی این دوره، موضوعاتی چون ارکان اصلی دیجیتال مارکتینگ، شناخت بازار در اینترنت، بازاریابی درونگرا، معرفی ابزارهای عملیاتی برای دیجیتال مارکتینگ، نحوه کار با گوگل ترندز جهت تحقیقات بازار، تکنیک‌های ایمیل مارکتینگ، تکنیک‌های تولید محتوا و مقدمات سئو و تعریف الگوریتم‌های گوگل را در بر می‌گیرد.

دوره آموزشی راهنمای عملیات واردات

دوره آموزشی «راهنمای عملیات، محاسبات گمرکی و قیمت تمام شده کالای وارداتی» نیز از 25 مهرماه آغاز می‌شود و در روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 16 الی 19 برگزار خواهد شد. پیش بینی قیمت تمام شده کالای وارداتی، عوامل موثر در قیمت تمام شده کالای وارداتی، نرخ ارز در مراحل واردات، روش پرداخت، نحوه محاسبات پرداختی ها به گمرک، حق‌العمل کاری در گمرک و قراردادهای حق العمل کاری از جمله موضوعاتی است که در این دوره آموزشی آموزش داده می‌شود.

دوره آموزشی آنلاین مذاکرات تجاری بین المللی

دوره آموزشی دیگری که قرار است در روزهای پیش‌رو برگزار شود، دوره آموزشی آنلاین«مذاکرات تجاری بین المللی» است. این دوره آموزشی در روزهای بیست و چهارم مهر و یکم، یازدهم، پانزدهم و بیست و دوم آبان ماه از ساعت 16 الی 19 برگزار‌خواهد شد.

سرفصل‌های آموزشی در این دوره، شامل مفاهیمی چون تعریف مذاکره، انواع روش‌های مذاکره،عوامل موثر در انجام یک مذاکره اثربخش،شروط دستیابی به وضعیت برنده – برنده برای دو طرف مذاکره، باید ها و نبایدها در مذاکرات بین‌المللی، ترفندها و نیرنگ‌های مذاکرات بین‌المللی و روش‌های مناسب برای مقابله و اصلاح آنها و بایدها و نبایدها در جمع بندی و انتهای جلسه مذاکره است.

مكاتبات بازرگاني بين المللي

 همچنین، موسسه آموزش و توسعه منابع انساني اتاق بازرگاني تهران با همكاري انجمن هلدينگ‌ها دوره آموزشي آنلاين «مكاتبات بازرگاني بين المللي» را هم برگزار خواهد کرد. این دوره آموزشی از 16 آبان آغاز شده و در روزهای یکشنبه از ساعت 15 الی 19 برگزار می‌شود.

 در این دوره آموزشی، موضوعاتی چون ایمیل تجاری و قالب مکاتبات تجاری، محتوا، سبک و اصطلاحات تجاری در ایمیل ها و نامه ها، ایمیل‌های مربوط به سفارشات، سفارش خرید و تأیید فروش، ضمانت نامه های مربوط به پرداخت بین‌المللی و بانکی شامل ضمانت نامه های بانکی و کلمات آنها و مکاتبات حمل و نقل و بارنامه، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان به حضور در این دوره های‌ آموزشی برای ثبت‌نام باید به سایت موسسه آموزش به آدرس edu.tccim.ir قسمت دوره‌های آموزشی (دوره‌های کوتاه‌مدت) مراجعه کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت،کلاس‌ها بر اساس تاریخ واریز وجه ثبت‌نام از سوی متقاضیان تشکیل خواهد شد. متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند.

 

 • ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از سایر دوره‌ها

 

 


با اتاق تهران همراه شوید

آپارات اتاق تهران
توئیتر اتاق تهران
اینستاگرام اتاق تهران
تلگرام اتاق تهران
پادکست و کتاب صوتی اتاق تهران
استودیوی اتاق تهران

[صفحه چاپ]

ثبت نظر شما:

نام
پست الکترونیکی
تلفن
نظر